Vragen? +31 (0)516 423338

Op werkdagen van 8:00 tot 17:00 uur
en zaterdag van 8:30 tot 12:30 uur

Mijn winkelwagen

U heeft niets in uw winkelwagen.

Dé beste webwinkel 2014 - Winnaar Thuiswinkel Awards

Klachtenafhandeling

Heeft u een klacht of bent u het ergens niet mee eens? Wij zoeken graag samen met u naar de beste oplossing of het juiste antwoord. Wij streven altijd naar de beste service en vinden het belangrijk om naar u te luisteren.

Datona.nl raadt u aan de geleverde producten onmiddellijk na ontvangst te inspecteren. Indien u naar aanleiding van een geleverd product, de levering, het bestelproces of anderszins een klacht heeft, kunt u dit aan ons kenbaar maken door een e-mail te sturen naar klantenservice@datona.nl of door een brief te sturen naar:

Datona.nl
Turfsteker 49
8433 HT  Haulerwijk

Vermeld duidelijk de klacht en de eventuele oorzaak van de klacht. Schade? Stuur altijd het factuurnummer en foto's mee van de schade. Na ontdekking van een defect of schade heeft u twee maanden de tijd om het defect te melden.

Wij vragen u om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven en foto's te maken van schade die is toe te wijzen aan een verkeerde levering. Vermeld ook altijd het nummer van uw bestelling en uw contactgegevens. Datona.nl zal uiterlijk binnen vijf werkdagen reageren of contact met u opnemen om de klacht te bespreken en af te handelen.

Onder de volgende omstandigheden is een product uitgesloten van garantie:
Aantoonbaar ander gebruik dan in het dagelijks gebruik mag worden aangenomen ten gevolge waarvan beschadigingen zijn ontstaan.

Onder de volgende omstandigheden zal het retour gestuurde product niet voor garantie in aanmerking komen:
Een product dat zonder enige kennisgeving vooraf retour wordt gestuurd.

Alle overige klachten komen in aanmerking voor de garantieregeling. U bent zelf verantwoordelijk voor het retour sturen van het product aan Datona.nl. Datona.nl streeft er naar om altijd in samenwerking met u tot een oplossing te komen.

Klachtenafhandeling:

U ontvangt altijd van ons een ontvangstbevestiging dat wij uw bericht hebben ontvangen. Wij vragen u om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven en eventueel foto's te maken van schade die is toe te wijzen aan een verkeerde levering. Vermeld ook altijd het nummer van de bestelling en uw contactgegevens.

Wij reageren uiterlijk binnen vijf werkdagen via e-mail of we nemen telefonisch contact met u op om de klacht te bespreken en af te handelen.