KlantenserviceT:+31 (0)516 423338

Op werkdagen van 8:00 tot 17:00 uur en
zaterdag van 8:30 tot 12:30 uur

Mijn winkelwagen

U heeft niets in uw winkelwagen.

Dé beste webwinkel 2014 - Winnaar Thuiswinkel Awards

Veelgestelde vragen

Hieronder staat een selectie van de vragen die bij ons het meest gesteld worden. Staat uw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op!

Hoe kan ik bestellen?

U kunt via onze webshop een bestelling plaatsen, daarnaast kunt u telefonisch een bestelling aan ons doorgeven.

Wat zijn de openingstijden?

Onze winkel is geopend van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur, en op zaterdag kunt u bij ons terecht van 8.30 tot 12.30 uur. Tijdens deze uren is onze klantenservice ook telefonisch te bereiken.

Wat zijn de verzendkosten?

Uw bestelling wordt altijd gratis bezorgd. In onze webwinkel betaalt u geen verzendkosten.

Bezorgd Datona.nl ook in het buitenland?

Ja, we verzenden in de gehele Benelux, dagelijks worden onze producten in het binnen- en buitenland geleverd. Ook verzendingen naar België worden gratis geleverd. 

Wat zijn de betalingsmethoden bij Datona.nl?

Via onze webshop kunt u door middel van vooraf overmaken, remboursbetaling, Paypal, een betaling via IDEAL of via creditcard een producten afrekenen. Voor Belgische betaalpashouders bieden we de optie om te betalen via Mister Cash. In onze winkel kunt u naast contant afrekenen gebruik maken van een pin- of creditcardbetaling.

Wat is de levertijd?

In de meeste gevallen worden producten die u op een werkdag vóór 17.00 uur bestelt en direct betaalt, binnen één werkdag bij u bezorgd op het opgegeven afleveradres. Wij houden u op de hoogte wanneer de levering plaats zal vinden. Bestelt u een product ’s avonds of in het weekend dan duurt het een werkdag langer voordat we uw pakket verzenden.

Kan mijn bestelling op een ander adres worden bezorgd?

Wij verzenden uw pakket binnen Nederland naar het adres van uw keuze. U kunt tijdens het bestelproces aangeven als u het op een ander afleveradres wilt laten bezorgen.

Is telefonisch bestellen mogelijk?

Indien u liever telefonisch een bestelling wilt plaatsen, dan is dat geen probleem. Wij zijn bereikbaar via telefoonnummer 0516 42 33 38.

Wat zijn de algemene voorwaarden?

Onze algemene voorwaarden kunt u via deze pagina inzien. Een exemplaar van de algemene voorwaarden kunt u in onze vestiging inzien en is tevens verkrijgbaar op verzoek.

Mijn vraag staat hier niet tussen wat nu?

U kunt altijd een vraag tot ons richten via de email, hiervoor kunt u de contactpagina gebruiken, daarnaast kunt u binnen de openingstijden ons telefonisch bereiken op 0516 42 33 38