• Gratis bezorgd en retour
  • Volgende werkdag geleverd
Mijn winkelwagen 0 Afrekenen
0516 423 338
ma - vr 8:00 - 21:00
za 8:30 - 12:30

Beoordeeld met een 9.2 2707 beoordelingen

Retour sturen van een product

Is er iets mis met uw product of voldoet het niet aan uw wensen? Dan mag u het altijd gratis retour sturen. We willen graag tevreden klanten en gaan daarin heel ver. Dat is Datona.

Wanneer mag u een product terugsturen?

  • Binnen 60 dagen na levering
  • Als u niet tevreden bent (om wat voor reden dan ook)

60 dagen zichttermijn

We geven u 60 dagen retourrecht op onze producten (wettelijke zichttermijn is slechts 14 dagen). U mag het binnen die 60 dagen gratis retourneren als u niet tevreden bent.

Tijdens de 60 dagen zichttermijn heeft u ruimschoots de tijd om uw product te bekijken en proberen, net zoals u dat in de winkel zou doen. Producten als heftafels, mobiele stralers en doppensets mogen getest worden. Een momentsleutel mag uit de verpakking worden gehaald, maar het is niet de bedoeling dat u uw banden ermee verwisselt.

Hoe werkt retourneren?

Om te beginnen verzoeken we u om het retourformulier in te vullen. Als we uw retourformulier ontvangen hebben, sturen we u een retoursticker en instructies om uw producten gratis terug te sturen. Het is voor ons prettig als u het product in de originele verpakking terugstuurt. Lukt dat niet, dan verzoeken we u om het zo goed mogelijk te verpakken voor u het terugstuurt.

In sommige gevallen kunt u het product ook omruilen bij de vervoerder als deze u een nieuw product komt bezorgen. We laten het u weten als dat mogelijk is.

U mag uw product ook terugbrengen naar onze winkel aan de Turfsteker 49, 8433 HT in Haulerwijk.

Aankoopbedrag terugstorten

Uw aankoopbedrag storten we zo spoedig mogelijk terug, doorgaans binnen 3 werkdagen, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding. 

U heeft uw product langer dan 60 dagen en bent toch niet tevreden

Daar komen we samen wel uit. Neem a.u.b. contact met ons op en we bekijken of we een oplossing voor u hebben.

Uw product is defect, en nu?

Als uw product defect is verzoeken we u om een retourformulier in te vullen waarna we u een retoursticker sturen om het defecte product terug te sturen. We sturen u alvast een vervangend product op zodat u het zo snel mogelijk kunt gebruiken. In de meeste gevallen wordt het vervangend product de volgende werkdag al omgeruild.

Na 60 dagen toch een defect?

Neem dan contact op en we komen samen tot een oplossing (kijken naar de mogelijkheden).

Heeft u nog vragen?

Neem a.u.b. contact op voor al uw vragen. We zijn telefonisch bereikbaar via 0516 423 338 of via e-mail: klantenservice@datona.nl.