datona

Vragen? Bel 0516 423 338 | Openingstijden winkel

Mijn winkelwagen 0 Afrekenen
TrustedShops beoordelingen Datona9,4
Thuiswinkel Waarborg Datona

Betalingsmogelijkheden bij Datona

Wij zijn een moderne webwinkel en daarom bieden we u verschillende betalingsmogelijkheden.
We lichten de betalingsmethoden hieronder toe.

Betalen met iDeal

Het is inmiddels de meest gebruikte betalingswijze voor de meeste Nederlanders die online bestellen. Na het invullen van uw verzendinformatie wordt u doorgestuurd naar de online bankieromgeving van uw eigen bank. De gegevens van uw bestelling worden automatisch overgenomen. Nadat u bevestigt, betaalt u de factuur vanaf uw eigen bankrekening. Betaling via iDeal is gratis..

Bancontact/Mister Cash (België)

Belgische klanten kunnen hun bestelling afrekenen met Bancontact/Mister Cash. Bij deze betaalwijze wordt u doorverwezen naar de online omgeving van uw bank. U betaalt direct vanaf uw eigen bankrekening. Betalen via Bancontact/Mister Cash is gratis.

Per bank

U kiest voor vooruitbetaling per bank? In dat geval krijgt u een e-mail van Buckaroo, het bedrijf dat onze betalingen verzorgt. In de e-mail staat het referentienummer en bankrekeningnummer dat u kunt gebruiken voor uw overboeking. We versturen uw bestelling, zodra uw betaling is bijgeschreven. Vooruitbetaling per bank is gratis.

Achteraf betalen met Klarna

Ja, het is mogelijk om achteraf te betalen via Klarna. Veel van onze klanten vinden het prettig om producten te zien voor ze afrekenen en deze manier van betalen sluit daar goed op aan. Klarna voert voor Datona.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van Klarna via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen voert Klarna altijd een gegevenscontrole uit.

Heeft u vragen over de betaling, bijvoorbeeld waarom uw bestelling niet wordt goedgekeurd door Klarna? Neem dan contact op met Klarna via 020-8082852 of chat via http://www.klarna.nl/klantenservice.  Klarna is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:00 uur tot 17:00 uur. Meer informatie vindt u op www.klarna.nl.

Zodra het pakket door ons wordt verzonden, ontvangt u per e-mail een digitale factuur van Klarna. U heeft vervolgens 14 dagen de tijd om het product te betalen. De betalingsgegevens zijn terug te vinden op de digitale factuur. Via 'Mijn Klarna' heeft u een volledig overzicht van de factuur of de betaling.

Stuurt u de volledige bestelling retour en is deze verwerkt door ons, dan komt de volledige factuur te vervallen. Wanneer u een deel van de bestelling houdt, krijgt u na de retourverwerking een aangepaste factuur. U mag het bedrag ook al zelf handmatig overmaken naar Klarna voordat u de aangepaste factuur ontvangt.

Let op: deze manier van betalen loopt via Klarna. Klarna voert hiervoor een kredietcheck uit. Wordt uw bestelling geweigerd, dan verzoeken we u om contact op te nemen met Klarna.

Op rekening betalen (zakelijk)

Heeft u een bedrijf? Wilt u op rekening betalen? Bij Datona heeft u de mogelijkheid om op rekening te bestellen. U betaalt dan pas na ontvangst van uw bestelling.

Na ontvangst van uw bestelling ontvangt u via e-mail een factuur. Na ontvangst van deze factuur heeft u 14 dagen de tijd om te betalen. Het proces om op rekening te bestellen, wordt uitgevoerd door onze partner Billink. Billink verstuurd de factuur via e-mail. 

Hoe kan ik op rekening bestellen?

Als u het winkelwagentje heeft gevuld, doorloopt u bij de kassa de volgende stappen:

  • Selecteer de betaalmethode 'Kopen op rekening (via Billink)'.
  • Controleer uw bestelling en voeg eventueel een actiecode en/of opmerking toe.
  • Nadat u op 'Direct afrekenen' klikt ontvangt u van ons per e-mail een bestelbevestiging.
  • Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat ontvangt u een verzendbevestiging.
  • Na ontvangst van de goederen ontvangt u via e-mail de factuur van Billink
  • Na ontvangst van de factuur heeft u 14 dagen de tijd om te betalen, tenzij anders op de factuur vermeld.

Betalen op rekening niet mogelijk?

Bij iedere bestelling wordt, op basis van verschillende factoren, bepaald of het voor u mogelijk is om op rekening te bestellen. Billink controleert uw gegevens realtime op kredietwaardigheid. Hierbij wordt geen rekening gehouden met uw order- en betaalhistorie. Het kan daarom voorkomen dat u niet altijd gebruik kunt maken van de betaalwijze op rekening, ook wanneer dit bij eerdere orders wel het geval was. Wordt uw order niet goedgekeurd dan wordt dit gemeld en kunt via een andere betaalmethode uw order plaatsen of contact opnemen met Billink via 0900 0400031. 

Creditcard

Ook betaling via creditcard is mogelijk. We ondersteunen American Express, Mastercard en Visa. Betalen via creditcard is gratis.

PayPal (en PayPal Express)

Eén van de bekendste online betaalmogelijkheden is natuurlijk PayPal. Op onze checkout-pagina kiest u voor PayPal en u wordt doorgestuurd naar PayPal. Na inloggen betaalt u door te bevestigen.

We ondersteunen ook PayPal Express. Dit is een nog snellere betaalwijze via PayPal, waarbij uw verzendinformatie automatisch uit PayPal wordt overgenomen. Kies vanuit uw winkelwagentje voor Direct afrekenen met PayPal en u wordt doorgestuurd naar PayPal. De gegevens van uw bestelling worden direct overgenomen en u kunt direct geld overmaken via PayPal.

Overige betaalmiddelen


ING Homepay (België)

Veilig online aankopen doen, zonder kredietkaart en zonder tijdverlies? Met Home'Pay betaalt u uw online aankopen via de beveiligde verbinding van Home'Bank ... in amper 4 muisklikken en in alle veiligheid.

KBC/CBC (België)

Veilig betalen voor klanten van de Belgische banken KBC en CBC.

Belfius (België)

Veilig online betalen voor klanten van de Belgische bank Belfius.

Verzending onder rembours

Betaalt u liever contant aan de pakketbezorger? U krijgt het pakket overhandigd nadat u het verschuldigde bedrag contact afrekent aan de bezorger. Voor rembourszendingen brengen we € 25,- in rekening.

Afhalen in onze winkel

U mag uw bestelling ook afhalen in onze winkel. Voor online bestellingen verzoeken we u om de bestelling te betalen via een van de online betaalmethoden. In het opmerkingenveld op de betaalpagina geeft u aan dat u uw bestelling wilt ophalen. Onze orderpickers zorgen er dan voor dat hij voor u klaarligt in onze winkel.

Onze openingstijden:
maandag t/m vrijdag: 8:00 – 21:00 uur
zaterdag: 9:00 – 17:00 uur

Ons adres:
Datona.nl
Turfsteker 49
8433 HT Haulerwijk


Betaalmogelijkheden
loader