Op Datona.nl kun je op verschillende manieren betalen:
In onze fysieke winkel in Haulerwijk kun je ook betalen via pin, contant of met je creditcard.
Het kan rekeningnummer van Datona is: NL20RABO0137939515
Als je een kortingscode hebt kun je deze invoeren in je winkelmandje. Kies ‘ik heb een kortingscode’ en voer je code in. De korting wordt dan automatisch van het totale bedrag van je winkelmandje afgetrokken.
Ja, dat kan. Deze optie is handig als je pas wil betalen wanneer je het product ook echt wil houden. Zo betaal je nooit voor wat je weer terugstuurt. Kies bij het afrekenen voor de betaalmethode ‘Klarna’.
Als je de bestelling hebt geplaatst krijg je een digitale factuur van Klarna. Je hebt vervolgens 14 dagen de tijd om deze te voldoen.
Betaal je voor de eerste keer via Klarna? Dan kun je tot een bedrag van €1000,- betalen. Ben je al bekend bij Klarna dan kun je betalen tot een bedrag van €2500,-. Ter goedkeuring van je betaling voert Klarna dan een gegevenscontrole uit.
Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk een andere betaalmethode kiezen.
Bekijk hier de betalingsvoorwaarden van Klarna. Je kunt bij vragen altijd contact met Klarna opnemen.
Let op: deze manier van betalen loopt via Klarna. Klarna voert daarvoor altijd een kredietcheck uit. Wordt je bestelling geweigerd, neem dan contact op met Klarna. Datona heeft geen inzage in de reden waarom je betaling wordt geweigerd.
Ja. In onze fysieke winkel in Haulerwijk aan de Turfsteker 49 kun je contant betalen.
Jazeker! Bij Datona hebben wij cadeaubonnen van € 10, € 25, € 50 en € 100 euro. Je kunt de code op de cadeaubon tijdens het betaalproces invullen. De korting wordt dan automatisch verrekend. VVV-bonnen en andere bonnen nemen wij niet aan als betaalmiddel.
Je betaalt bij Datona inclusief BTW. Op de factuur staat de BTW vermeld. We hebben een BTW-nummer voor Nederland en België.
Probeer je producten nogmaals te bestellen en kies bij het afrekenen een andere betaalmethode of neem contact op met onze klantenservice.
Zodra je een bestelling hebt geplaatst krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Daarin vind je ook je factuur. Heb je al een account bij Datona? Dan vind je ook daar al je facturen eenvoudig terug.