Mijn account Inloggen
  • Betalen zoals u wilt, vooraf en achteraf
  • Voor 19.00 besteld, morgen gratis bezorgd
  • Gratis retourneren binnen 180 dagen
  • Betalen zoals u wilt, vooraf en achteraf
Klantenservice

Garantie en reparatie

Heb ik garantie op mijn artikelen?

Natuurlijk zit er garantie op je aankoop. We willen graag dat je tevreden bent met de producten die je bij Datona bestelt. Voor de meeste producten geldt een fabrieksgarantie van 2 jaar. Bij bepaalde producten kan dat zelfs oplopen tot 6 jaar. In deze garantieperiode heb je volledige garantie op fabricagefouten. De garantieduur vind je op de productpagina en in de bijgeleverde handleiding van je aankoop.

Wat is het garantiebewijs van mijn artikel?

Je factuur is ook gelijk je garantiebewijs, bewaar ‘m dus goed. We sturen je factuur per e-mail mee met je bestelbevestiging.

Wanneer gaat het garantietermijn in?

Je garantieperiode start direct vanaf de aankoopdatum.

Hoelang geldt de garantie?

Voor de meeste producten geldt een fabrieksgarantie van 2 jaar. (Bij bepaalde producten kan dat zelfs oplopen tot 6 jaar.) In deze garantieperiode heb je volledige garantie op fabricagefouten. De garantieduur vind je op de productpagina en in de bijgeleverde handleiding.

Wat als er onderdeel mist van mijn bestelling?

Is je bestelling niet helemaal in orde? Dat lossen we graag voor je op. Neem contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn product laten repareren door Datona?

Je kunt je product bij ons afgeven om het te laten repareren, indien dat mogelijk is. Wij gaan coulant om met de garantie: werkt je product niet naar behoren dan kunnen we ook besluiten om het voor je in te ruilen voor een nieuw exemplaar.

Hoe kan ik een reparatie aanmelden bij Datona?

Neem daarvoor even contact op met de klantenservice.

Zijn er kosten verbonden aan een reparatie?

Valt de reparatie binnen de garantie, dan is deze kostenloos. Wil je het product buiten de garantievoorwaarden laten repareren, neem dan contact op met onze klantenservice.