Natuurlijk zit er garantie op je aankoop. We willen graag dat je tevreden bent met de producten die je bij Datona bestelt. Voor de meeste producten geldt een fabrieksgarantie van 2 jaar. Bij bepaalde producten kan dat zelfs oplopen tot 6 jaar. In deze garantieperiode heb je volledige garantie op fabricagefouten. De garantieduur vind je op de productpagina en in de bijgeleverde handleiding van je aankoop.
Je factuur is ook gelijk je garantiebewijs, bewaar ‘m dus goed. We sturen je factuur per e-mail mee met je bestelbevestiging.
Je garantieperiode start direct vanaf de factuurdatum.
Voor de meeste producten geldt een fabrieksgarantie van 2 jaar. (Bij bepaalde producten kan dat zelfs oplopen tot 6 jaar.) In deze garantieperiode heb je volledige garantie op fabricagefouten. De garantieduur vind je op de productpagina en in de bijgeleverde handleiding.
Is je bestelling niet helemaal in orde? Dat lossen we graag voor je op. Neem contact op met onze klantenservice.
Je kunt je product bij ons afgeven om het te laten repareren, indien dat mogelijk is. Wij gaan coulant om met de garantie: werkt je product niet naar behoren dan kunnen we ook besluiten om het voor je in te ruilen voor een nieuw exemplaar.
Neem daarvoor even contact op met de klantenservice.
Valt de reparatie binnen de garantie, dan is deze kostenloos. Wil je het product buiten de garantievoorwaarden laten repareren, neem dan contact op met onze klantenservice.