Vragen? Bel 0516 423 338 of WhatsApp 06 2015 5024

Mijn winkelwagen 0 Afrekenen
eKomi beoordelingen Datona
9,2
 
  • Gratis bezorgd in Nederland en België
  • 180 dagen gratis retour sturen
  • Voor 19:00u besteld, volgende werkdag bezorgd

Levering & Levertijd

Zoals het een moderne webwinkel betaamt, versturen wij uw bestelling nog dezelfde werkdag. Voorwaarde is dat uw bestelling en betaling voor 19:00 uur binnen zijn en dat de bestelling in Nederland of België geleverd moet worden.

Geen verzendkosten in Nederland en België

Voor bestellingen naar adressen in Nederland en België brengen we geen verzendkosten in rekening. Het maakt daarbij niet uit hoe zwaar het pakketje is. De verzendkosten zijn voor onze rekening.

Verzendkosten buiten Nederland en België

Woont u buiten Nederland of België? Dan worden er verzendkosten in rekening gebracht. Als u uw adres invult ziet u hoeveel de verzendkosten voor uw pakket zijn.

We leveren wereldwijd. Woont u in een land dat niet in de lijst staat? Dan verzoeken we u om contact met ons op
te nemen
. We laten u dan zo snel mogelijk weten hoeveel de verzendkosten zijn.

PostNL: pakketten tot 30 kg

Alle pakketten tot 30 kg versturen we standaard met PostNL. Als u niet thuis bent, wordt uw pakket aan uw buren aangeboden. Lukt dat ook niet, dan probeert de bezorger het de dag erna nog een keer en anders gaat het pakket naar het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt. De bezorger brengt u hiervan op de hoogte door middel van een briefje.

PostNL stuurt een e-mail met een track-and-tracenummer en een bezorgdatum en –tijd (dagdeel) naar het e-mailadres dat u heeft opgegeven. Eventueel kunt u het bezorgmoment aanpassen via de PostNL-website of hun app.

De bezorgers van PostNL werken op maandag t/m zaterdag.

Transmission: pakketten boven de 30 kg

Is uw pakket zwaarder dan 30 kg? Dan versturen we het via vervoerder Transmission. De bezorgers van Transmission komen 2 keer bij u langs. Bent u allebei de keren niet thuis, dan vindt u een briefje in de brievenbus met contactgegevens om een afspraak te maken voor bezorging.

Transmission stuurt u op de dag van uw bestelling een e-mail met de geschatte levertijd (tijdsbestek van 2 uur). Hiervoor gebruiken zij het e-mailadres dat u heeft opgegeven bij uw bestelling.

De bezorgers van Transmission werken op maandag t/m zaterdag.

Vertraging van uw bestelling

Via de Track&Trace code die u ontvangt via e-mail ziet u exact wanneer we uw bestelling leveren. Helaas komt het wel eens voor dat een pakket vertraging oploopt bij de pakketbezorger. Bijvoorbeeld door een foute sortering van uw pakket bij Tranmission of een vrachtwagen van PostNL met een klapband. Nee, dit is geen smoes. Helaas kunnen we hier niks aan doen, maar we gaan er wel voor zorgen dat uw bestelling alsnog zo snel mogelijk wordt geleverd.

Heeft u speciale wensen?

    • Wilt u liever niet dat uw pakket bij de buren wordt bezorgd?
    • Wilt u een bezorgdag aangeven bij uw bestelling?
    • Heeft u een ander verzoek?

Geef het a.u.b. aan in het opmerkingenveld op de bestelpagina.